Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Diana - 2 mars 2012 19:46

Vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen. Har varit en berg och dalbana vecka kan man väl säga. Började förra veckan med att jag mådde riktigt dåligt. Hade ont i magen och mådde illa så pass illa att jag stannade hemma från jobbet. Blev dock inte magsjuk som jag trodde. Eftersom alla på jobbet skojade om att jag säkert var gravid så var jag tvungen att ta ett test. Det visade positivt och jag vågade inte tro på det så jag köpte fler och testade ett par dagar. Alla visade positivt så jag var ju faktiskt gravid.


En vecka varade det lyckan. I tisdags fick jag rejält ont i magen men inget mer och tänkte att det nog ändå var lugnt. Sedan kom blödningen så smått i onsdags eftermiddag och det blev mer och mer. Nu börjar det sluta och jag tog ett nytt test för att se och det är negativt. Så missfallet är ett faktum och det känns jättetråkigt. Var bara i vecka 5 men ändå. Det är ju en liten tröst att tänka att något var fel från början och att vi faktiskt kan bli gravida på normal väg. Bara att försöka igen! 

Presentation

En glad Skånetös som bloggar om mitt liv i både stort och smått.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards