Alla inlägg under juli 2012

Av Diana - 29 juli 2012 13:10

Då var min semester över för detta år. Jag har haft fyra helt underbara veckor trots att vädret inte har varit det bästa.

 

Vi hade ju tänkt åka på en sista minuten resa men eftersom vår katt varit sjuk så kände vi att vi inte hade riktigt råd med det. Blev ju ett X antal tusenlappar för veterinärskostnad. Fast jag sörjer inte för mycket över det då vi gjort massa annat roligt istället. Vi var ju en helg i Ullared, vi har varit i Göteborg, Blekinge fick också besök av oss och givetvis Köpenhamn. Sen har vi varit på olika marknader här i Skåne samt i Martins föräldrars sommarstuga. Sen har vi hälsat på vänner och släktingar som man inte hinner träffa när man jobbar.

 

Har tyvärr inga bilder vare sig från Göteborg eller Köpenhamn men i Göteborg var vi på Universeum och sen gick vi i stan och i Köpenhamn blev det Ströget och Tivoli.

 

Tänkte visa lite bilder från Blekinge i alla fall. Titta och njut. Tydligen funkar det inte att lägga upp bilder just nu.

 

 

 

 

Av Diana - 10 juli 2012 16:30

Har semester från jobbet nu. Även om inte vädret är det bästa så är det superskönt med lite ledigt. I helgen var jag tillsammans med Martin och mina föräldrar i Ullared. Vi shoppade på Gekås och på lördagen åkte vi in till Falkenberg för att se Campa i klaveret på Vallarnas friluftsteater.

Jag lovar att visa upp kläderna jag köpte men det kommer imorgon. Måste ladda kameran, föra över bilderna med mera innan jag kan visa upp dem.


Nu får jag hjälpa Martin med maten tror jag. Vi ska ha tacos.



Presentation

En glad Skånetös som bloggar om mitt liv i både stort och smått.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards