Alla inlägg under februari 2012

Av Diana - 26 februari 2012 12:44

storstädning pågår här hemma. Finns ju roligare saker att göra men ibland måste man även göra det som är mindre roligt. Jag och Martin hjälps åt i alla fall så det går ju lite fortare. Sen ska vi väl laga lite mat också, blir hemmagjorda hamburgare skulle jag tro. Hur gott är inte det på en skala? :). 


Vad hittar ni på idag? 

Av Diana - 18 februari 2012 16:38

Träningen gick riktigt bra idag måste jag säga. Även om jag märkte av hostan ibland så var det inget som stoppade mig. Var ett ganska hårt pass då det var full fart hela tiden, undrar lite hur ledaren orkade hela passet igenom. Jag hoppas jag får tillfälle att träna fler gånger på lördagar för som sagt det var ett bra pass. 


Nu ska vi äta, blir fläskfilé, klyftpotatis med rostade grönsaker, tzatziki och en sallad. Vad äter ni ikväll? 

Av Diana - 18 februari 2012 08:51

Äntligen ska jag träna igen! Det är en av nackdelarna när man är sjuk att man inte kan träna. Får hoppas nu att jag kan träna 2-3 ggr i veckan utan att en massa ska komma ivägen. Det enda som jag tycker är lite tårkigt är att det inte är så stort utbud av olika pass där jag tränar. Oftast är det medelpass. Hade varit roligt med lite annat också men man kan inte få allt.


Annars idag händer inte så mycket. Ska nog se melodifestivalen ikväll. Får hoppas att det finns någon bra låt jämfört med ikväll. Har ju inte varit någon höjdare de andra deltävlingarna. Ska ni se melodifestivalen ikväll?

Av Diana - 17 februari 2012 17:53

Har varit på jobbet idag och jag kommer nog aldrig säga detta igen men fan vad underbart det var! Så härligt att träffa alla barn igen och de hade verkligen saknat mig, för alla ville kramas. Var så skönt att göra något vettigt idag istället för att bara ligga hemma.


Nu ska jag rusa till pizzerian och hämta vår mat som snart är klar. Vi hörs när vi hörs!

Av Diana - 16 februari 2012 18:28

Tänkte se en film för att fördriva tiden tills det är dags att dejta kudden. Imorgon blir det jobb igen vilket ska bli skönt för det har varit riktigt tråkigt att vara hemma själv utan annat sällskap än katterna som inte säger så mycket. Nu är frågan om jag ska se Fullt hus eller Jafars återkomst... svårt beslut. 

Av Diana - 16 februari 2012 06:55

              


Med denna vackra vinterbild säger jag godmorgon. Mår bättre idag så förhoppningsvis blir det jobb imorgon :). Saknar barnen där borta. Idag ska jag försöka ta mig utanför dörren för att få lite frisk luft. Kan jag behöva eftersom jag bara suttit inne i två dagar nu. Vi hörs sen! 

Av Diana - 15 februari 2012 19:24

Idag har det verkligen inte hänt mycket i mitt liv. Det är tråkigt att vara sjuk, ingen att prata med direkt och man tröttnar rätt snabbt på tvn och datorn. Visst jag har sovit lite men ändå. Jag hoppas jag kan jobba på fredag igen men det är svårt att veta som imorgon när jag måste ringa och friskanmäla mig i så fall. Jaja, får väl se hur det blir med den saken. 


Tur att jag fick nya filmer från lovefilm som jag kan titta på imorgon. Fick hem Fullt hus och Just go with it. Hoppas de är bra bara. 


Vad har ni hittat på idag? 


DH

Av Diana - 14 februari 2012 19:30

Min snälla sambo kom hem med chips och riktig coca-cola idag. Verkligen jättebra när jag försöker gå ner i vikt och kämpar med det. Måste unna mig ibland och nu när jag är sjuk så förtjänar jag något gott ju. Har gått ner drygt 10kg och vill gå ner 10 till ungefär. Även om man kanske inte kan tro att det behövs så mycket till så tycker jag det. Jag hoppas jag lyckas till den 1 juni :). Nu ska jag fortsätta titta på Desperate Housewives som jag gjort hela dagen i princip. 

Presentation

En glad Skånetös som bloggar om mitt liv i både stort och smått.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards