Alla inlägg under mars 2013

Av Diana - 10 mars 2013 13:28

Känner att det var hundra år sedan jag skrev här inne. Orken och tiden har tyvärr inte riktigt funnits här. Känns som att det enda som händer i mitt liv nu är jobbet men på grund av foglossning är jag nu sjukskriven 25%. Känns bra än så länge så får vi väl se vad läkaren säger när jag ska dit den 20 mars.


Magen har växt en del men syns mest när jag står upp och har kläder på mig. Annars är den lika degig som alltid ;). På tisdag går jag in i vecka 23 och det gör mig ganska lugn för då tillhör jag förlossningen ifall något skulle hända (ve och fasa) och då finns det en liten chans att bebis kan överleva. Hoppas ju dock på att gå tiden ut så att man slipper vara på neoavdelningen. Bebis rör på sig för fullt och jag undrar så vad det är för filur som väntar på att få se dagens ljus. Kön vet vi men håller det hemligt ifall fel person skulle råka hitta bloggen.


Igår beställde vi vagn och det kändes så stort. Valet blev en Emmaljunga city cross med liggdel. Såhär ser vårt val ut och färgen heter Grey leaves :).


   



  

Presentation

En glad Skånetös som bloggar om mitt liv i både stort och smått.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards