Direktlänk till inlägg 10 juli 2012

Semester

Av Diana - 10 juli 2012 16:30

Har semester från jobbet nu. Även om inte vädret är det bästa så är det superskönt med lite ledigt. I helgen var jag tillsammans med Martin och mina föräldrar i Ullared. Vi shoppade på Gekås och på lördagen åkte vi in till Falkenberg för att se Campa i klaveret på Vallarnas friluftsteater.

Jag lovar att visa upp kläderna jag köpte men det kommer imorgon. Måste ladda kameran, föra över bilderna med mera innan jag kan visa upp dem.


Nu får jag hjälpa Martin med maten tror jag. Vi ska ha tacos.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diana - 23 oktober 2013 18:15

Var ju galet längesen jag skrev nu. Hänt massor! Blev mamma till världens finaste flicka den 10 juli. Förlossning och allt gick bra så som ni förstår är jag fullt upptagen av att vara mamma.  ...

Av Diana - 11 april 2013 21:15


Tiden räcker inte till för att blogga känner jag. Rättare sagt är det väl så att jag inte riktigt orkar. Det senaste som hänt är att jag är halvtids sjukskriven för foglossning. Inte roligt men vad gör man när man inte fixar att jobba fullt ut. Vissa...

Av Diana - 10 mars 2013 13:28

Känner att det var hundra år sedan jag skrev här inne. Orken och tiden har tyvärr inte riktigt funnits här. Känns som att det enda som händer i mitt liv nu är jobbet men på grund av foglossning är jag nu sjukskriven 25%. Känns bra än så länge så får ...

Av Diana - 29 december 2012 16:52

Jag går mot en underbar framtid. Jag är helt säker på att 2013 och framförallt sommaren kommer vara den bästa tiden i mitt liv. Detta har jag längtat efter i flera års tid och nu ska det äntligen bli verklighet. Jag har fortfarande svårt att tro det ...

Ted

Av Diana - 20 oktober 2012 10:33

Ikväll ska jag och Martin gå på bio och se Ted. Jag hoppas jag kommer gilla filmen men trailern var ju rolig så hoppas hela filmen är det. Innan den börjar så ska vi äta på vårt klassiska ställe i Lund. Världens godaste hamburgare har de där (enligt ...

Presentation

En glad Skånetös som bloggar om mitt liv i både stort och smått.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards